wtorek, 19 sierpnia 2014

Ciasto kakaowo- bananowe

      Najlepsze ciasto bananowe! Cudownie pachnące i świetnie smakujące, bardzo proste w wykonaniu! Bardzo pulchne. Nie można nie spróbować go jeszcze na gorąco, parząc sobie przy tym język :) Robiłam go już dwa razy, co bardzo rzadko mi się zdarza, upiekę jeszcze ponownie :) Inspiracja stąd .   


3 banany
100 g cukru
150 g mąki pszennej
30 g kakao
1 płaska łyżeczka proszku do pieczenia
1 płaska łyżeczka sody
100 ml mleka
100 ml oleju
2 jajka

2 banany obrać ze skórki (po obraniu mają ważyć ok. 200 g), zmiksować blenderem. Dodać cukier, mąkę, kakao, proszek do pieczenia, sodę, mleko, olej i jajka, zmiksować na jednolite ciasto. Ciasto wlać do keksówki o wymiarach 28x9 cm. Obrać ze skórki trzeciego banana, przekroić wzdłuż na pół, ułożyć go na wierzchu ciasta. Wstawić do piekarnika nagrzanego do 180°C, piec ok. 45 minut (do suchego patyczka).

9 komentarzy:

  1. ciasto bananowe uwielbiam! w wersji kakaowej? uwielbiam jeszcze bardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda...wybornie!! Czekolada, banan...połączenie całkowicie godne grzechu ;-D Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisany, czeka na wypróbowanie ;) Wygląda genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo apetyczne-zapisuję przepis:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW, takie proste a musi smakować rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie jem za bardzo bananów, ale chlebki bananowe uwielbiam; D Taki czekoladowy musi być pyszny!: )

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wygląda! Uwielbiam ciasta z bananami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ciasto nie miałam wagi robiłam na oko

    OdpowiedzUsuń